Monday 2 April 2012

senarai produk & harga


8 comments:

  1. salam..pm sy jenis2 kerepek bleh x..??
    tq=)
    rienasam@gmail.com

    ReplyDelete
  2. salam,pm senarai harga kerepek semua jenis kerepek kedai awk dengan segera ini alamat email sy:lieysha_4ever@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete
  3. Salam, tlg email jenis kerepek & senarai harga ke farqholidh@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam, pm senarai harga semua jenis kerepek, kekacang dan jeruk dgn segera.TK. hijabmata3@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Slm.blh pm hrga utk 5kg utk semua kerepek?syila.said@yahoo.com. TQ

    ReplyDelete
  6. Salam, Saya tinggal di kepong,bagaimana Cara penghantaran kerumah boleh di buat.Senarai harga barang masih sama atau Ada perubahan? Sila email atau SMS : 0102513447 pn.su

    ReplyDelete
  7. Assalam...saya dr melaka dan berminat membeli kerepek..bagaimana cara penghantaraan n senaraikan harga kerepek yg ada..no tpon saya 0196869661 @0129045949.Jawapan dgn kadar segera..Tq..

    ReplyDelete
  8. Assalam...saya dr melaka dan berminat membeli kerepek..bagaimana cara penghantaraan n senaraikan harga kerepek yg ada..no tpon saya 0196869661 @0129045949.Jawapan dgn kadar segera..Tq..

    ReplyDelete